
Od Zane’a:
Dźwięki w tej kolekcji zostały skonstruowane w dostępnych warunkach – słuchawki, laptop i oprogramowanie Audiomulch – późną nocą, gdy moje małe dzieci spały … lub … bardzo wcześnie rano w moim małym biurze (L208) w QUT Performance Studies, gdzie miałem system urządzeń z efektami i syntezator FM.
Pomyślałem, że dźwięki mogą być po prostu zestawem częstotliwości, które tańczą w przestrzeni tuż przed pełną percepcją. I jestem dozgonnie wdzięczny za reakcje na tę pracę w ciągu ostatnich 20 lat, wiele osób mówiło, że używają tych dźwięków jako projektu do spania, inni używają ich w biurach, zapętlając je bardzo delikatnie podczas pracy.
Pojęcie na wpół słyszalnej częstotliwości po raz pierwszy przyszło mi do głowy, gdy jako dziecko w latach 60. próbowałem słuchać zmiennego sygnału Radia Luxemburg (po cichu, pod kołdrą, gdy powinienem był spać) i jak interesujące były dźwięki, gdy prawie przestały być …. muzyką. Znak wywoławczy Radia Luxemburg to oczywiście L208.
Data wydania: 17 stycznia 2025
Wydawca: Room40
Opracował: Artur Mieczkowski