„Czy zniszczenie świętych obrazów oznacza cokolwiek dla erozji roli imperialnych ikon?
Ponieważ zniszczenie boskości nie jest reprezentacją zaniku duchowej formy, ale konsekwencją historycznej interpretacji, naukowcy robią dokładnie to, co każdy zrobiłby, potykając się w fiksacji ego, tworząc transformację, która sama w sobie jest wywrotowa i samozniszczająca. Kościół Najświętszej Marii Panny został odbudowany i hojnie odnowiony ze względu na ważne spostrzeżenia dotyczące biblijno-teologicznego tła: ekstaza połączona z erotycznymi i seksualnie naładowanymi obrazami napędza całą praktykę, którą można opisać jako skrupulatny proces ponownego połączenia. Dyskusja na temat zmian religijnych w ramach monoteizmu otwiera przestrzeń, w której fundamentalne znaczenie ma stworzenie dyskursu wewnątrz radykalnego ruchu ekologicznego, aspirującego do tego, co można scharakteryzować jedynie jako przejście od nostalgii do spełnienia życzeń. Strumień wszechświata odnosi się do wyższej sfery epistemicznej, w której mroczna postać ikonoklastycznej mocy działała przeciwko religijnym kulturom materialnym, które następnie nie pozostawiły po sobie śladu. Powrót i interpretacja duchowego i akademickiego dziedzictwa jest wizualizowana jako seria zwierzęcych figur, ustawionych przez bogów mody, modernizmu, renesansu i odnowy… miejska topografia staje się świadoma i więzi mentalne współrzędne za biurkiem. Gesty kierują widzów do imion i kluczowych sentencji zapisanych modlitw, gdzie znajdują bogaty etnograficzny zbiór danych ucieleśnionych i wielozmysłowych występów: oddychają, aby przekształcić światło wewnątrz i na zewnątrz, w grawitacyjnym zginaniu fal elektromagnetycznych przez masywne ciała, temat współczesnych i przyszłych katastrof staje się super gęsty i działa jak soczewka.” – Paolo L. Bandera
Paolo L. Bandera (a.k.a. NG5361) od dziesięcioleci propaguje niekonwencjonalne dźwięki i wypaczone nurty kulturowe z SIGILLUM S, wraz z Eraldo Bernocchi i innymi różnymi akolitami.
Oprócz tego generuje noise’owe tekstury w solowej konfiguracji jako SSHE RETINA STIMULANTS, a także wspiera i uczestniczy w wielu zmutowanych projektach przyjaciół (THE SODALITY, IUGULA-THOR, ENSEMBLE SACRE GARCONS, SIDRA i inne).
SSHE RETINA STIMULANTS dewastuje post-industrialne dźwięki z hiper-intelektualnym twistem, w apokaliptycznym kontekście z chorobliwie wizjonerskimi cechami: to przestrzeń, w której najbardziej antagonistyczne i abrazyjne prądy szaleją, jednocześnie dążąc do nieograniczonej synergii między podziemną akustyką a koszmarnymi wizualizacjami… pod tym pseudonimem przez lata wydano dziesiątki utworów, równolegle z występami na żywo w wielu szerokościach geograficznych.
Ostatnio Paolo zaczął wydawać niektóre utwory pod własnym nazwiskiem, aby odróżnić bardziej konceptualnie surowe i abstrakcyjne produkcje elektroniczne od surowej głośności SRS.
Współpraca z innymi podobnie obcymi projektami jest ważną siłą napędową, w tym z Aube, Markiem Solotroffem, Bad Sector, I Burn, The Fortieth Day, Gerstein, MSBR, Terence Hannum, Neil Jendon, The Land Of The Snow, Uncodified, Macelleria Mobile di Mezzanotte, LCB, Satanismo Calibro 9, Lorenzo Abbatoir, Avamposto Malato i wieloma innymi.
Paolo pisał również dla różnych magazynów (o muzyce i innych tematach), a także był kuratorem dwóch włoskich wydań Industrial Culture Handbook i współpracował przy RUMORI SACRI, książce referencyjnej na temat włoskiego postindustrialnego podziemia muzycznego.
Data wydania: 24 października 2024
Wydawca: Unexplained Sounds Group / Dissipatio
Mastering: Paolo L. Bandera
Grafika na płycie autorstwa Nicola Quiriconi
Opracował: Marek “Lokis” Nawrot