
To improwizujące trio eksploruje niekończące się dźwiękowe przestrzenie garażowego noise rocka, improwizacji i psychodelii, żywiąc się zasadami spontaniczności. Tworzy bogaty krajobraz, w którym energia improv rocka splata się z hipnotycznymi powtórzeniami i siłą psychodelicznego „power trio”.
Kawaguchi Masami (川口雅巳) to ceniona postać tokijskiej sceny undergroundowej, znany z ognistej, improwizowanej gry na gitarze, łączącej surowy garage noise rock z niepowstrzymaną intensywnością emocjonalną. Bierze udział w licznych grupach i kolektywach, m.in. Miminokoto, LSD March, LSD Pond, Keiji Haino & The Hardy Rocks, a także w swoim długoletnim projekcie Kawaguchi Masami’s New Rock Syndicate. Jego skomplikowany, strumieniowy styl gry i swobodna forma kompozycji stanowią trzon tego albumu — odkrywczego i głęboko ekspresyjnego. Jego brzmienie swobodnie wędruje od mrocznych, medytacyjnych partii po rwące fale zniekształcenia, tworząc intensywne, niemal fizyczne doświadczenie słuchowe.
Mike, inspirując się brzmieniem gitary, swobodnie wypełnia przestrzeń pod high‑gainowymi solówkami telecastera, nadając strukturę genialnemu dysonansowi gry Masamiego. Jego miks, “odarty do kości”, miał na celu uchwycenie jak najczystszej esencji dźwięku. Całość spaja rockowe, niezachwiane tempo Sneda.
Mike Vest i Dave Sneddon kontynuują artystyczną podróż, współpracując z legendami podziemia: Mitsuru Tabata (Modoki), Junzo Suzuki (Mienakunaru), Tomoyuki Aoki (Tomoyuki Trio), Dave Cochrane i Gordon Watson (Hollow Eyes). Mike działa w projektach takich jak Drunk In Hell, Bong, Blown Out, Melting Hand, 11Paranoias i Kaliyuga Express, a Dave, założyciel Flat Earth Records i właściciel Amorphous Pieces, publikuje m.in. From The Garage To The Station And Beyond (Stories From The Gateshead Music Collection 1980–88), artystyczne kolekcje Nicka Blinko (Rudimentary Peni) oraz omnibus Raising Hell Zine Omnibus 1982–1990.
Data wydania: 16 maja 2025
Wydawcy: WV Sorcerer Productions, Echodelick Records
Opracował: Artur Mieczkowski