Album zawiera wybrane fragmenty kilku koncertów kompozytora, które odbyły się w okresie minionych dwóch lat. Jest to wybór subiektywny, podyktowany także tym, że akurat te zostały w miarę dobrze udokumentowane i nagrane. Pomimo pewnych niedoskonałości, także technicznych, takich nagrań koncertowych, sam autor uznał, że warto w jakiś sposób je zaprezentować, by pokazać jak muzyka elektroakustyczna brzmi w różnych miejscach, jak jest wykonywana na żywo. A także jak te koncertowe wykonania różnią się o studyjnych, znanych z płyt. Pewnego rodzaju żartem, symbolicznym puszczeniem oka do odbiorców jest podtytuł – legalny bootleg.
Album ukazał się w dostępnej tutaj wersji cyfrowej, ale także na wydanej w niewielkim nakładzie kasecie, która zawiera dodatkowy utwór, co czyni ją na swój sposób unikalną. A dodatek “edycja pierwsza” sugeruje, że być może w przyszłości pojawią się także kolejne.
Warto też podkreślić, że Dariusz Mazurowski jest przede wszystkim kompozytorem muzyki stricte elektroakustycznej, akusmatycznej, ale wypracował swój własny styl wykonywania jej na solowych koncertach – gdy szereg precyzyjnie przygotowanych w studiu warstw jest zastępowanych granymi na żywo, co sprawia, że muzyka za każdym razem brzmi nieco inaczej. Często także dokonuje twórczej dekonstrukcji i rekonstrukcji własnych kompozycji, czy też improwizuje – co także zostało tutaj udokumentowane. Innym ważnym nurtem są utwory na instrumenty z elektroniką i także on jest obecny na tym albumie.