Od swojego pierwszego długogrającego albumu Minima Moralia w 2006 roku, przez ponad 70 kolejnych albumów, Chihei Hatakeyama stworzył potężny kanon prac.
Współpracując z takimi artystami jak Ai Kuwabara, Hiroki Chiba, Kei Matsumaru, Gen Hoshino, Terumasa Hino, Tony Allen i niezliczonymi innymi, Shun Ishiwaka jest jednym z najbardziej płodnych perkusistów nowoczesnego jazzu w Japonii.
Razem grali w projektach ambientowych, eksperymentalnych, elektronicznych, popowych, hip-hopowych, jazzowych i metalowych, i to właśnie reprezentuje to nowe wydawnictwo – spotkanie podobnie myślących muzyków z niezliczonymi punktami odniesienia, którzy spotykają się w epokowym momencie, aby stworzyć ambientowe dzieło pełne kreatywności i zrozumienia.
Poznali się podczas występów na żywo w radiu. Następnie doszło do serii koncertów. Chemia była błyskawiczna, a sesje nagraniowe do tego 2. tomowego eposu nastąpiły w marcu 2023 roku.
Konkretne odniesienia Chihei do zabiegów gitarowych na tym albumie obejmują My Bloody Valentine, Les Rallizes Dénudés i Keiji Haino.
Obaj muzycy czerpali z miłości do Free Jazzu i Spiritual Jazzu, a w szczególności z twórczości Alice Coltrane i późniejszego okresu Sun Ra
Rozważania psychoakustyczne, przypadek, spontaniczność i przekrój, w którym muzycy reagują (lub nie) na siebie nawzajem, w ferworze chwili, były inspiracją dla tego niezwykłego projektu, który zostanie wydany w 2 oddzielnych tomach w 2024 roku.
Data wydania: 31 maja 2024
Wydawca: White Paddy Mountain
Utwory 1, 2, 3 i 5 skomponowane przez Chihei Hatakeyama i Shun Ishiwaka
Utwór 4 skomponowany przez Chihei Hatakeyama, Shun Ishiwaka i Hatis Noit
Produkcja: Darrel Sheinman
Chihei i Shun nagrywali w Aobadai Studio, Tokio
Inżynier: Masato Hara
Hatis Noit nagrano w RAK Studio, Londyn
Inżynier: Kristina Rhodes
Utwory 1-4 zmiksowane przez Caspara Suttona-Jonesa
Ścieżka 5 zmiksowana przez Chihei Hatakeyama
Mastering: Caspar Sutton-Jones
Projekt graficzny: Alan Foulkes
Opracował: Artur Mieczkowski